Logo
Print this page

Ξεκίνησε η διαδικασία αδειοδότησης στον Ολυμπιακό

Η διαδικασία της αδειοδότησης και η κατάθεση εγγράφων για τη συμμετοχή της ομάδας στα πρωταθλήματα της επόμενης σεζόν, ξεκίνησαν από τον Ολυμπιακό Βόλου. Τη Δευτέρα στην ΕΠΟ θα κατατεθούν κάποια πρώτα έγγραφα και θα συνεχιστεί η διαδικασία με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά. Οι άνθρωποι του Ολυμπιακού θέλουν να ετοιμάσουν έναν πλήρη φάκελο, χωρίς ελλείψεις, ώστε να εξασφαλίσουν χωρίς προβλήματα το πιστοποιητικό συμμετοχής και να μην μπλέξουν σε άλλου είδους διαδικασίες. Ήδη άνθρωποι της ΠΑΕ, βρίσκονται στην Αθήνα, όπου θα επισκεφτούν την ΕΠΟ για τα πρώτα χαρτιά.  

Last modified onMonday, 09 February 2015 09:57
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]