Logo
Print this page

Νικολιάς: "Με σκληρή δουλειά θα πετύχουμε το στόχο μας"

 

Mετά τη λήξη του αγώνα στο ΕΑΚ, στην κάμερα του OTE tv μίλησε ο Αλέξανδρος Νικολιάς, ο οποίος τόνισε: "Είχαμε προετοιμαστεί για τον αγώνα, θέλαμε μόνο τη νίκη για να ανεβούμε στην τρίτη θέση, ακολουθήσαμε αυτά που μας είπε ο προπονητής και τα καταφέραμε. Κρατάμε την προσπάθεια όλων των παικτών, έχουμε πολύ καλό κλίμα στα αποδυτήρια και με τη σκληρή δουλειά θα πετύχουμε το στόχο μας". Ερωτηθείς για το ματς στη Ζάκυνθο απάντησε: "Είναι πολύ δύσκολο παιχνίδι, έχουμε και το ταξίδι. Πιστεύω ότι θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας".

 

Last modified onMonday, 19 January 2015 20:04
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]