noodles volos banner

"Για 75 λεπτά είχαμε απόδοση υπέρ του δέοντος καλή"

Απολύτως ικανοποιημένος από τους παίκτες του έμεινε ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος τόσο στο σημερινό παιχνίδι όσο γενικότερα από τη δουλειά που κάνουν το διάστημα που ο νεαρός προπονητής βρίσκεται στο Βόλο. Μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου, ο Δ. Ελευθερόπουλος είπε: "Είναι τιμή για εμένα να είμαι δίπλα σε ανθρώπους σαν τον Κοκότοβιτς, έχω μεγάλο σεβασμό. Για το παιχνίδι, η ομάδα για 75 λεπτά είχε απόδοση υπέρ του δέοντος καλή, τα παιδιά κάναν αρκετά από αυτά που δουλεύουμε, που θέλουμε. Τα παιδιά ανταποκρίνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε αυτά που ζητάμε. Είχαμε μεγάλο αριθμό τελικών ευκαιριών, βάλαμε την μπάλα στον άξονα, οι εξτρέμ πήραν το πλάτος. Η τετράδα η αμυντική προσπαθεί να παίξει λίγο διαφορετικά και μέρα με τη μέρα αυτό θα φαίνεται στο γήπεδο. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την προσπάθεια αλλά είμαστε στην αρχή και δεν έχουμε χρόνο να χάσουμε ούτε δευτερόλεπτο. Χαίρομαι για τη σιγουριά του κ. Κοκότοβιτς ότι θα μπούμε στα πλέι αλλά η βαθμολογία δείχνει άλλα. Εδώ πέρα πρέπει να γίνει σπίτι. Οι αγώνες κερδίζονται στα γήπεδα αλλά ο πραγματικός αγώνας κερδίζεται κάθε στιγμή".
Επίσης, ερωτηθείς για το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός δέχεται ςεύκολα το γκολ, απάντησε ότι "η αμυντική λειτουργία βελτιώνεται, βλέπω σημάδια βελτίωσης".