noodles volos banner

Επιστροφή στα... βάσανα για τους ερυθρόλευκους

Την τελευταία ημέρα της Χριστουγεννιάτικης άδειας τους απολαμβάνουν σήμερα οι παίκτες του Ολυμπιακού Βόλου. Οι ερυθρόλευκοι είχαν τέσσερις ημέρες για να ξεκουραστούν και να περάσουν τα Χριστούγεννα με τις οικογένειες τους και τις ιδιαίτερες πατρίδες τους και το Σάββατο έχει οριστεί η επιστροφή τους στις προπονήσεις και στο γήπεδο. Το ραντεβού της τεχνικής ηγεσίας με τους παίκτες της για την έναρξη της προετοιμασίας ενόψει της αναμέτρησης με τον Φωκικό είναι για τις 27 Δεκεμβρίου στο ΕΑΚ, ενώ να θυμίσουμε οτι τη Δευτέρα 29/12 οι ερυθρόλευκοι θα δώσουν φιλικό παιχνίδι με τον Ρήγα Φεραίο. Σε αυτό ο Γιώργος Κούτσης θα "ελέγξει" ποδοσφαιριστές που δεν είχαν πολύ χρόνο συμμετοχής μέχρι στιγμής σε επίσημα παιχνίδια και θα πάρει αποφάσεις και για το μέλλον ορισμένων εξ' αυτών.