Logo
Print this page

Πέρασε από το Ρέθυμνο η Παναχαϊκή

Με τον καλύτερο τρόπο «ξεπέρασε» την ήττα από την ΑΕΚ η Παναχαϊκή. Οι Πατρινοί επικράτησαν 2-1 στο εξ αναβολής παιχνίδι για την 3η αγωνιστική της Φούτμπολ Λιγκ και έτσι ανέβηκαν στους 12 βαθμούς (τέσσερις νίκες σε πέντε ματς), στο -3 από την πρωτοπόρο ΑΕΚ και στο -1 από Απόλλωνα Σμύρνης και Χανιά, που έχουν όμως ματς περισσότερο.

Στο 21’ ο Ντα Κόστα με απευθείας εκτέλεση φάουλ, έδωσε προβάδισμα στους φιλοξενούμενους., για να έρθει 5 λεπτά πριν το φινάλε του πρώτου μέρους ο Μαρουκάκης (επωφελούμενος την ώρα ενέργεια του Χαρτσιά) να γράψει το 0-2. Προς στιγμήν, αρνητικός πρωταγωνιστής έγινε ο ρέφερι του ματς που δεν απέβαλλε τον Λιονάκη (64’) δεχόμενος… ισχυρές πιέσεις των γηπεδούχων, ενώ στο… καπάκι δεν έδωσε λανθασμένα πέναλτι υπέρ των Πατρινών σε ανατροπή του Χαρτιά (σε φάση που ξεκίνησε από οφσάιντ).
Εν τέλει, οι Κρητικοί έμειναν με παίκτη λιγότερο στο 75’ όταν αποβλήθηκε –αυστηρά- ο Μαραθιανός, αλλά το μόνο που κατάφερε η ομάδα του ήταν να μειώσει στην εκπνοή με τον Μποτωνάκη, ο οποίος και διαμόρφωσε το τελικό 1-2.

Συνθέσεις:
Επισκοπή: Γουναρίδης, Παπαδήμας (46' Μανουσάκης), Λιονάκης, Βουρβαχάκης, Μποτωνάκης, Μαραθιανός, Δελήμπασης, Βιγιαφάνε (46' Δρακάκης), Ράντοβιτς (67' Φοβάκης), Δουμάνης, Νικόλτσης.
Παναχαϊκή: Μπαλασάκης, Ασίγκμπα, Κάργας, Άλα, Στεργίδης (55' Ζλατκόφσκι), Μαρουκάκης, Γκαντιάγκα, Ντα Κόστα (85' Αναστασόπουλος), Μπαλού, Χαρτσιάς, Πατινιώτης (90' Τσώνης).

sportfm.gr

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]