Ν.Παντέλης: "Εύχομαι να δω τον Ολυμπιακό Β. στην Α' Εθνική"
- Published in Football League
Το δικό του προσωπικό μήνυμα προς όλους θέλησε να στείλει μέσω του magnesiasports.gr, ο πρώην πλέον προπονητής του Ολυμπιακού Βόλου Νίκος Παντέλης. Όπως ανέφερε ο κ. Παντέλης: "Δυστυχώς η συνεργασία μου με τον Ολυμπιακό Βόλου τελειώνει εντελώς ξαφνικά. Ένα πολύ σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα με αναγκάζει να είμαι στην Αθήνα τουλάχιστον έως το καλοκαίρι. Θα ήταν ανέντιμο από μέρους μου να συνεχίσω να είμαι στην τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού Βόλου που έχει τόσες απαιτήσεις και θέτει πρωταγωνιστικούς στόχους από τη στιγμή που έχω ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα που με απασχολεί. Το συζητήσαμε με τη διοίκηση ώστε να είμαι ηθικά σωστός απέναντί τους και οι άνθρωποι του Ολυμπιακού με αποδέσμευσαν. Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, τους παίκτες τη διοίκηση και τον κόσμο και να ευχηθώ η ομάδα να ανεβεί στην Α' Εθνική. Ο Ολυμπιακός Βόλου είναι μια ομάδα που έχει δυναμική και αξίζει να βρίσκεται στην Α' κατηγορία φτάνει ο κόσμος να συνεχίσει να τη στηρίζει. Εγώ φεύγω σαν φίλος"!
