noodles volos banner

Kούγιας: "Θα γίνουν οι αγώνες, ζητάμε να γίνεται κλήρωση διαιτητών"

Αποχώρησε πριν την ολοκλήρωση του ΔΣ της Football League o μεγαλομέτοχος της Παναχαϊκής, Αλέξης Κούγιας. Σε ερώτηση του flnews.gr εάν θα γίνουν κανονικά αγώνες, απάντησε: «Ναι, θα γίνουν κανονικά». Ακολούθως αναφέρθηκε στα θέματα που συζητήθηκαν στο συμβούλιο.
«Είναι ομόφωνη απόφαση της Football League να γίνουν κανονικά οι αγώνες. Εμείς ως διοργανώτρια θα ζητήσουμε από την ΕΠΟ να ορίσει διαιτητές. Θα εξασφαλίσουμε εμείς τη σωματική τους ακεραιότητα, γιατί αυτό έχει ζητήσει η ΕΠΟ. Αν αρνηθεί, τότε εμείς είμαστε αποφασισμένοι να ζητήσουμε Κύπριους, Βούλγαρους ή Τούρκους διαιτητές. Επίσης, αποφασίσαμε ομόφωνα να ζητήσουμε να σταματήσει ο ορισμός διαιτητών και να γίνεται κλήρωση».
Σε ερώτηση για το αν έχει κάποια πληροφορία από την ΕΠΟ, απάντησε: «Όχι, δεν έχω πληροφόρηση».
Για τα υπόλοιπα ζητήματα: «Συζητήθηκε το περιεχόμενο της επιστολής της Παναχαϊκής για τις παραλείψεις της διοργανώτριας αρχής. Και ο ίδιος ο Σπύρος Καλογιάννης είπε ότι κάνει ό,τι είναι δυνατόν και ζήτησε από το σύνολο των προέδρων να του εκφράσουν τα παράπονά τους και να ψηφίσουν αν τον θέλουν. Δεν προβλέπεται, βέβαια, ψήφος εμπιστοσύνης. Αν τον θέλουν, ας παραιτηθεί να γίνουν πάλι εκλογές».
Για το αν ρίχνει λάδι στη φωτιά με τις νομικές κινήσεις σε βάρος της ΑΕΚ:
«Δεν καταλαβαίνω πώς παραπληροφορείται ο κόσμος. Δεν υπάρχει καμία μήνυση σε βάρος της ΑΕΚ. Έχει διαφορά η μήνυση κατά προσώπου από τη μηνυτήρια αναφορά, η οποία απλά παραθέτει πληροφορίες και ζητά διερεύνησή τους. Εγώ δεν κάνω δημόσιες σχέσεις. Είμαι πρόεδρος της Παναχαϊκής και θα υπηρετήσω τα δικά της συμφέρονται. Ζήτησα να διερευνηθούν όσα υποστήριξε ο Βαγγέλης Μαρινάκης, ώστε να φανεί αν ισχύουν».

flnews.gr