Logo
Print this page

19.000 ευρώ πρόστιμο στην ΑΕΚ

Με 19.000 ευρώ πρόστιμο τιμωρήθηκε η ΑΕΚ για τα επεισόδια της Ριζούπολης και το ματς με τον Αχαρναϊκό. Η Football League ανακοίνωσε την τιμωρία την Παρασκευή.

Συγκεκριμένα:

Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της FOOTBALL LEAGUE ΟΠΑΠ, επέβαλε στην ΠΑΕ ΑΕΚ, κατά πλειοψηφία, την συνολική ποινή των δεκαεννέα χιλιάδων (19.000) ευρώ (αγώνας της 02-11-2014 με ΠΑΕ ΝΕΟΣ ΑΧΑΡΝΑΪΚΟΣ).

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]