noodles volos banner

Ο Δ. Γκόλιας για την έφεση της Νίκης

Στον αέρα του Ράδιο Ένα 102,5fm και στην εκπομπή των Γιώργου και Δημήτρη Καρεκλίδη βγήκε σήμερα το πρωί ο Δημήτρης Γκόλιας, μέλος της διοικούσας επιτροπής της Νίκης Βόλου. Ανέφερε ότι ο σύλλογος προχώρησε σε αλλαγή δικηγόρου, θα καταθέσει έφεση για την απόφαση της Π.Ε. της ΕΠΟ για το ματς με τον Πιερικό ώστε να την αλλάξει.
Μεταξύ των άλλων σχολίασε πως "η Νίκη αγωνιστικά έχει 14 βαθμούς και βιάστηκαν κάποιοι να βάλουν 0 στη βαθμολογία. Είναι λίγο περίεργο αυτό. Ίσως το έκαναν για ψυχολογικούς λόγους, ίσως θέλουν κάποιοι άνθρωποι να μας στείλουν μήνυμα, ίσως σε κάποιους δεν αρέσει η αναγέννηση της Νίκης", ενώ για τον αγώνα που έχασε στα χαρτιά η Νίκη ανέφερε: "Ψάχναμε εναγωνίως να βρούμε γήπεδα στο νομό Λάρισας. Είχαμε αλλαγή της έδρας με το Αλκαζάρ, κάναμε αίτημα στα Φάρσαλα, μας ανακάλεσαν την απόφαση από τον Δήμο Φαρσάλων κι αναγκαστήκαμε να βρούμε άλλο γήπεδο. Στη Χάλκη το γήπεδο δεν είχε άδεια λειτουργίας. Υπάρχει υπουργική απόφαση για παράταση μέχρι 6/2/2016 για να τακτοποιηθούν τα γήπεδα από άδειες. Εμείς είχαμε γνώμονα την ασφάλεια των φιλάθλων και είπαμε να παίξουμε στη Χάλκη. Ενημερώσαμε την αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ, στείλαμε έγγραφο για τη στατικότητα της κερκίδας και η ΕΠΟ όρισε το παιχνίδι στη Χάλκη. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας δεν έδωσε την άδεια τέλεσης αγώνα. Λίγο πριν βγουν οι ομάδες στον αγωνιστικό χώρο κι ενώ ο Πιερικός έκανε ένσταση, ο παρατηρητής μπροστά μου, πήρε τηλέφωνο στον αρμόδιο υπάλληλο της ΕΠΟ κι ανέφερε την ένσταση και του είπε "δεν υπάρχει πρόβλημα, το παιχνίδι γίνεται κανονικά". Στις 22 Οκτωβρίου εκδικάστηκε η υπόθεση, ήταν και ο δικηγόρος μας εκεί και κατέθεσε υπόμνημα. Μέχρι την Τετάρτη έχουμε προθεσμία να κάνουμε έφεση, συνεργαζόμαστε με άλλον δικηγόρο, θα κάνουμε έφεση και θα προσπαθήσουμε να αλλάξουμε την απόφαση".