noodles volos banner

"Εμείς θα είμαστε εδώ και θα κερδίζουμε μέσα στο γήπεδο"

Ο Κώστας Βελιτζέλος, στη συνέντευξη τύπου, που πραγματοποιήθηκε μετά από το ματς, με αντίπαλο τον Εθνικό Φιλιππιάδας στάθηκε στην εικόνα του πρώτου μέρους, τον Μπαλαράμπε και τον κόσμο της ομάδας.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Σχετικά με το παιχνίδι:

"Αναλύσαμε την ομάδα του Εθνικού όλη την εβδομάδα, πρόκειται για ένα σύνολο πολύ καλά οργανωμένη αμυντικά και ξέρει τι ζητάει μέσα στο γήπεδο. Είμασταν καλύτεροι στο πρώτο ημίχρονο και καταφέραμε να προηγηθούμε στο τέλος του. Στα αποδυτήρια είπαμε πως δεν πρέπει να οπισθοχωρήσουμε και θα πρέπει να κυνηγήσουμε ένα ακόμα γκολ για να ησυχάσουμε. Θεωρητικά, με το αριθμητικό μειονέκτηματα των φιλοξενουμένων, έπρεπε να είμαστε ακόμα καλύτεροι, αλλά αντίθετα πέσαμε και δεν είμαι ικανοποιημένος. Παρ' όλα αυτά, χρειάζεται να πούμε συγχαρητήρια σε αυτά τα παιδιά που, παρά όλους τους εξωγενείς παράγοντες που χτυπάνε την ομάδα, εκείνα αγωνίστηκαν σήμερα, σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Εδώ θα είμαστε, ό,τι και να γίνει! Ας μας αφαιρούν βαθμούς κι ας μας τιμωρούν, εμείς θα παίρνουμε τις νίκες μέσα στο γήπεδο".

Για την αλλαγή ψυχολογίας, στα πλαίσια των συνεχόμενων ποινών:

"Ο μόνος τρόπος να ξεπεράσεις τέτοιου είδους κρίση είναι τα αποτελέσματα. Το σημερινό αποτέλεσμα κρίνεται πολύ σημαντικό και από άποψη δυσκολίας του αντιπάλου. Εγώ προσωπικά είμαι ευχαριστημένος".

Για τον Μπαλαράμπε:

"Γνωρίζω αυτό το παιδί από πέρσι από τη θητεία του στον Ηρακλή Ψαχνών. Πρόκειται για έναν εξαιρετικό χαρακτήρα και πολύ καλό ποδοσφαιριστή. Δεν γνωρίζω γιατί μέχρι τώρα δεν έπαιρνε χρόνο συμμετοχής, εγώ τον θεωρώ ως ένα από τα βασικά μου όπλα για να κάνουμε κάτι καλό".


Τέλος, έκλεισε με ένα μήνυμα προς τον κόσμο της ομάδας:

"Θα πρέπει όλοι μας να κοιτάμε τη συνέχεια, χωρίς να σκεφτόμαστε τους εξωγενείς παράγοντες. Σήμερα, έστω και αυτοί οι λίγοι που ήταν στις κερκίδες του Π. Μαγουλάς, μας έδωσαν την ώθηση για τη νίκη και τους ευχαριστούμε. Θα πρέπει να είμαστε συσπειρωμένοι, προκειμένου αυτή η ομάδα κι αυτός ο κόσμος να ζήσει στιγμές, ανάλογες του παρελθόντος. Εγώ και ο Θοδωρής (σ.σ. Παπαδόπουλος) το ξέρουμε πολύ καλά".

 

 

 

Last modified onSunday, 01 November 2015 19:32