Logo
Print this page

"Τη Δευτέρα θα 'μαστε όλοι στο Π. Μαγουλάς"

Στην εναρκτήρια συγκέντρωση της Νίκης τη Δευτέρα 1η Αυγούστου προσκαλεί όλον τον κόσμο της Νίκης  Θ. Τζήμας, σημειώνοντας στη σελίδα της ομάδας στο fb: "Αρχή παντός έργου λόγος, και προ πράξεως βουλή.Τη θέρμη πρόσκληση του προέδρου Σ. Τζήμα και της Δ.Ε προς όλο τον κόσμο της Νίκης Βόλου και όχι μόνο, αναμένεται να τιμήσουν χιλιάδες Βολιώτες φίλαθλοι . Τη Δευτέρα θα 'μαστε όλοι εκεί!". 

Last modified onFriday, 29 July 2016 15:32
Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]