Γκάλης: «Δεν την φοβάμαι αυτήν την ομάδα»
- Published in Μπάσκετ
Το δικό του μήνυμα έστειλε ο Νίκος Γκάλης λίγο μετά τη νίκη της Εθνικής Ελλάδας επί του Βελγίου.
Ο μεγαλύτερος παίκτης όλων των εποχών του ελληνικού μπάσκετ αναφέρθηκε στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα ξεκαθαρίζοντας ότι τα δύσκολα είναι μπροστά, αλλά δεν φοβάται αυτήν την ομάδα.
Συγκεκριμένα: Δεύτερος στόχος επετεύχθη.Η Εθνική μας με σαφώς καλύτερο και πληρέστερο υλικό από τους Βέλγους πέρασε στους 8 και περιμένει την Ισπανία ή την Πολώνια.Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα άλλα αυτήν την ομάδα δεν την φοβάμαι αν συνεχίζει να παίζει με σοβαρότητα και με παίκτες που παίζουν πρώτα για την ομάδα και μετά για τον εαυτό τους. Θα φθάσει ψηλά σ' αυτό το Ευρωμπάσκετ .