Πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο μπάσκετ (photos)
- Published in Μπάσκετ
Παρουσία του προέδρου του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου, Σωτήρη Τριανταφύλλου, του προέδρου της Ένωσης Συντακτών Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Ευβοίας και του προέδρου του Επικουρικού Ταμείου Αρωγής Συντακτών, Σωτήρη Κέλλα, πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο μπάσκετ, διαιτησίας και προπονητικής στο Βόλο, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα εφήβων που διεξάγεται στην περιοχή.
Ομιλητές του σεμιναρίου ήταν ο πρόεδρος της ΕΟΚ, Γιώργος Βασιλακόπουλος, ο πρώην διεθνής καλαθοσφαιριστής και υπεύθυνος για τις μικρές ηλικίες της Ένωσης Αττικής, Γιώργος Καλαϊτζής και ο καθηγητής διαιτησίας της FIBA, Κώστας Κορομηλάς.
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδιας αναφέρθηκε στον ρόλο των δημοσιογράφων στο κομμάτι της σωστής ενημέρωσης και της εξάλειψης της βίας από τα γήπεδα, ενώ αναφέρθηκε και στο Θεσσαλικό μπάσκετ λέγοντας χαρακτηριστικά: "Φορέσατε ένα κουστούμι που δεν σας πήγαινε. Κάνατε πράγματα που δεν μπορούσε να αντέξει ο τόπος. Κι όταν αυτοί που σας φόρεσαν το κουστούμι έφυγαν δεν ξέρατε τι να κάνατε. Και στο ποδόσφαιρο νομίζω το ίδιο συνέβη. Μέσα από την ανησυχία αυτή και την κοινωνική αναζήτηση, θα επανέλθει το Θεσσαλικό μπάσκετ"...
Από την πλευρά του ο κ. Κορομηλάς αναφέρθηκε στους διαιτητές, στην ανθρώπινη υπόσταση τους στο παρκέ και στο ρόλο των ΜΜΕ, ενώ ο Γιώργος Καλαϊτζής μίλησε για το πρόγραμμα στην Αττική στο οποίο είναι υπεύθυνος για την αντάπτυξη των ακαδημιών και την εύρεση ταλέντων.
https://archive.magnesiasports.gr/index.php/b-basketball/item/31496-%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%BC%CF%80%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%84-photos?print=1&tmpl=component#sigProIde2ffba5ca3