"Ο κόσμος να αγκαλιάσει την προσπάθεια, κάθε μέρα και περισσότερος"
- Published in Μπάσκετ
Στην προσπάθεια της Εθνικής U-18 στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα μπάσκετ των Εφήβων που θα διεξαχθεί στον Βόλο αναφέρθηκε ο τεχνικός της γαλανόλευκης, Ηλίας Παπαθεοδώρου, στον ΣΠΟΡ FM 94,6. «Ο στόχος είναι να έχουμε καλό πρόσωπο, να βγάλουμε ενθουσιασμό και ενέργεια. Να αναγκάσουμε τον κόσμο να έρθει στο γήπεδο», τόνισε.
Αναλυτικά μίλησε στον Τόλη Κοτζιά για:
-την προσπάθεια της U-18 λίγο καιρό μετά από αυτή της U-19: «Είναι μια διαφορετική διοργάνωση σε σχέση με το Παγκόσμιο. Υπάρχουν πέντε παιδιά σε εμάς, στο ρόστερ μας από το Παγκόσμιο. Ο στόχος είναι να έχουμε καλό πρόσωπο, να βγάλουμε ενθουσιασμό και ενέργεια. Να αναγκάσουμε τον κόσμο να έρθει στο γήπεδο. Είναι μια τεράστια προσπάθεια που δεν ξεκινάει τώρα, αλλά εδώ και αρκετό καιρό. Η πίεση που ασκείται είναι πολύ μεγάλη, ψυχικά και σωματικά. Είναι και ένα άλλο κομμάτι που παίζει ρόλο για τους παίκτες το καλοκαίρι. Σκέφτονται το μέλλον τους. Είναι πολλά που περνάνε από το μυαλό τους».
-τις ομάδες που ξεχωρίζουν: «Υπάρχουνε τέσσερις ομάδες που έχουν σταθερή πορεία. Μιλάω για τους Κροάτες, τους Σέρβους, τους Ισπανούς, τους Γάλλους. Είναι ομάδες που έχουν πάντα πολύ καλές παρουσίες. Είναι αρκετά ισορροπημένο το πρωτάθλημα. Παίζει ρόλο το πώς θα ανταπεξέλθουν οι ομάδες στις δύσκολες στιγμές. Το αν θα έχουν επίσης και τραυματισμούς».
-το έχει δείξει ο κόσμος να υποδέχεται «ζεστά» τη διοργάνωση: «Ο κόσμος ανταποκρίθηκε. Όχι πάρα πολύ, αλλά ανταποκρίθηκε. Θέλω να πιστεύω ότι ο κόσμος θα αγκαλιάσει αυτήν την προσπάθεια. Ο στόχος είναι να συμβεί ότι και στο Παγκόσμιο. Να έρχεται κάθε μέρα και περισσότερος κόσμος. Να τον φέρνουμε σε κάθε παιχνίδι όλο και πιο κοντά».
