Logo
Print this page

Ο ΠΑΟ ήταν... αλλού, οι Σέρβοι άλωσαν το ΟΑΚΑ

Ο Παναθηναϊκός είχε την ευκαιρία να κάνει το 2-1 στο Top16 της Ευρωλίγκα εφόσον όμως... κατέβαινε στο ΟΑΚΑ για τον αγώνα με τον Ερυθρό Αστέρα. Οι Σέρβοι όμως εκμεταλλεύτηκαν την «απουσία» των «πράσινων», οι οποίοι πραγματοποιώντας μία κάκιστη εμφάνιση γνώρισαν την ήττα με 74-63.

Το «τριφύλλι» να έχει πλέον ρεκόρ 1-2 στον 5ο όμιλο και τον Ερυθρό Αστέρα να πανηγυρίζει την πρώτη του επιτυχία (1-2). Έλλειψη ενέργειας στην άμυνα, αστοχία από τα 6.75 (3/24 τρίποντα) και χαμένα κομβικά ριμπάουντ συνέθεσαν το αποψινό παιχνίδι του Παναθηναϊκού.

Ο Τζέιμς Γκιστ με 15 πόντους ήταν ό,τι καλύτερο είχε να επιδείξει το «τριφύλλι» επιθετικά, ενώ ο Δημήτρης Διαμαντίδης, που συμπλήρωσε απόψε τους 1.000 αγώνες στην επαγγελματική του καριέρα, έμεινε στους 5 πόντους με 4 ασίστ.

Προβλημάτισαν και πάλι σε άμυνα και επίθεση οι ψηλοί του Παναθηναϊκού, με μοναδική εξαίρεση κάποια ξεσπάσματα του Μίροσλαβ Ραντούλιτσα στην 3η περίοδο. Από τους Σέρβους ξεχώρισε ο Μάικ Ζίρμπες με 12 πόντους

Η άμυνα του Παναθηναϊκού «έπνιξε» στα πρώτα λεπτά της αναμέτρησης όλες τις... εμπνεύσεις των αντιπάλων, τη στιγμή που η «πράσινη» φροντ λάιν (Κούζμιτς, Γκιστ) έγραφε το 4-0. Ωστόσο, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη... Οι Κυπελλούχοι Ελλάδας είχαν πρόβλημα στο τελείωμα των φάσεων, ο Ερυθρός Αστέρας ισορρόπησε τα ριμπάουντ και με άμυνα που υποχρέωσε σε 4 λάθη τους γηπεδούχους, ξέφυγε για πρώτη φορά με +4 (12-16 στο 9΄).

Μία ωραία συνεργασία του Διαμαντίδη με τον Παπαγιάννη βοήθησε τον Παναθηναϊκό να μειώσει σε 14-16, που ήταν σκορ πρώτου δεκάλεπτου, ενώ με το... καλημέρα της δεύτερης περιόδου ο Γιάνκοβιτς εκτέλεσε από τα 6.75 και χάρισε και το προβάδισμα στην ελληνική ομάδα (17-16).

Οι «πράσινοι», πάντως, έχασαν μέχρι το ημίχρονο την αμυντική τους συνέπεια, τα... έσπασαν στα σουτ εντός πεδιάς (12/35 με 2/12 τρίποντα), είχαν πρόβλημα στη δημιουργία και έδωσαν την ευκαιρία στον Ζίρμπες, που έκανε ό,τι ήθελε στην ρακέτα του «τριφυλλιού», να διαμορφώσει το 30-37 στο 18΄ για τον Ερυθρό Αστέρα.

Το μόνο που κατάφερε ο Παναθηναϊκός ήταν με έναν υποδειγματικό αιφνιδιασμό στα 4΄΄ πριν από τη λήξη του ημιχρόνου, με τον Φελντέιν να μοιράζει και τον Γκιστ να τελειώνει, να μειώσει σε 34-38.

Δύο «κολλητά» τρίποντα διά χειρός Γιόβιτς στα πρώτα λεπτά της τρίτης περιόδου εκτόξευσαν τη διαφορά του Ερυθρού Αστέρα στο 22΄ για πρώτη φορά στο +10 (34-44). Οι «πράσινοι» βελτιώθηκαν άμεσα αμυντικά, ο Ραντούλιτσα ξέσπασε κάτω από το αντίπαλο καλάθι και μείωσε σε 48-50 στο 28΄, αλλά μέχρι εκεί...

Ο Στίματς βρήκε και πάλι ρυθμό στην «πράσινη» ρακέτα, η ελληνική ομάδα συνέχισε να είναι άστοχη στα μακρινά σουτ και να υποπίπτει σε λάθη και οι Σέρβοι μπήκαν στην τελευταία περίοδο στο +6 (48-54). Ένα γρήγορο σερί 5-0 των Σέρβων στην αρχή του.. επιλόγου της αναμέτρησης έφερε επιπλέον άγχος στους «πράσινους» (48-59 στο 31΄), οι οποίοι όχι μόνο δεν έδειχναν σημάδια ανάκαμψης, αλλά στο 37΄ βρέθηκαν ακόμη και στο -13 (53-66).

Με την αστοχία να μην εγκαταλείπει το «πράσινο στρατόπεδο», ο Παναθηναϊκός δεν κατάφερε την ανατροπή και έπεσε με το τελικό 63-74 .

ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ: Ρίζικ (Ουκρανία), Κόντε (Ισπανία), Μπάλακ (Ισραήλ)

Τα δεκάλεπτα: 14-16, 34-38, 48-54, 63-74

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Αλεξάντερ Τζόρτζεβιτς): Πάβλοβιτς, Χαραλαμπόπουλος, Γιάνκοβιτς 3 (1), Φώτσης, Ραντούλιτσα 12, Φελντέιν 12 (1), Διαμαντίδης 5 (1), Γκιστ 15, Καλάθης 7, Παπαγιάννης 4, Κούζμιτς 5

ΕΡΥΘΡΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ (Ντέγιαν Ράντονιτς): Κίνσεϊ 9, Ντάνγκουμπιτς 6, Λάζιτς 11 (2), Μίτσιτς 5 (1), Σιμόνοβιτς 5 (1), Γκούντουριτς 2, Γιόβιτς 9 (3), Μίλερ 4, Ζίρμπες 12, Στίματς 11

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]