Παίρνει Αμερικανό γκαρντ ο Ολυμπιακός
- Published in Μπάσκετ
Αν και τίποτα δεν προδίκαζε πως ο Ολυμπιακός θα κάνει προσθήκη εν όψει Top 16, οι «ερυθρόλευκοι» είναι έτοιμοι να κάνουν δικό τους τον Ντάριους Τζόνσον-Όντομ. Σύμφωνα με έγκυρες πηγές από την Τουρκία, ο Αμερικανός γκαρντ (1,88μ.) θα υπογράψει στους «ερυθρόλευκους» μέσα στη μέρα και πριν το απόγευμα, όταν λήγει η σχετική προθεσμία για την πραγματοποίηση μεταγραφών παικτών που θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στα επτά πρώτα ματς του Top 16.
Ο Τζόνσον-Όντομ έπαιξε τη σεζόν 2012/13 στη Σπαρτάκ Αγίας Πετρούπολης και μετά από περάσματα από Τουρκία και NBDL επέστρεψε για τα καλά στην Ευρώπη αγωνιζόμενος πέρσι στην Καντού και φέτος στην Τραμπζονσπόρ.
Τη φετινή σεζόν μετράει σε 12 παιχνίδια στο τουρκικό πρωτάθλημα με 14,6 πόντους (55,7% στα δίποντα και 41,2% στα τρίποντα), 3 ριμπάουντ, 3 ασίστ σε 29,3 λεπτά κατά μέσο όρο. Στο Eurocup είχε σε 10 αγώνες 7,6 πόντους (43,2% στα δίποντα, 32,1% στα τρίποντα, 57,9% στις βολές), 3,7 ασίστ, 3,0 ριμπάουντ σε 26,1 λεπτά ανά αγώνα.
Αν και μικροκαμωμένος, ο Τζόνσον-Όντομ είναι πολύ αθλητικός, γρήγορος και αλτικός, κάτι που τον βοηθά και στα αμυντικά του καθήκοντα. Είναι καλός σουτέρ και ικανός στις διεισδύσεις και την οργάνωση του παιχνιδιού.
Με την προσθήκη του ο Ολυμπιακός φτάνει τους επτά ξένους, αφού πέραν του τραυματία Γιανγκ στο ρόστερ υπάρχουν οι Λοτζέσκι, Χάκετ, Μιλουτίνοφ (κοινοτικοί), Χάντερ, Τζέιμς και Στρόμπερι. Στην Ευρωλίγκα δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό ξένων ή κοινοτικών, αλλά στην Basket League θα πρέπει να αποφασιστεί ποιος παίκτης θα είναι ανενεργός από τους υπάρχοντες.
