Logo
Print this page

Δεξιώθηκε το ποδοσφαιρικό τμήμα η διοίκηση

Μία εβδομάδα πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος, η διοίκηση του Ολυμπιακού Βόλου δεξιώθηκε όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα χθες το βράδυ μετά το φιλικό με τον Απόλλωνα. Μέσα σε οικογενειακό κλίμα, ποδοσφαιριστές, τεχνικό επιτελείο, διοίκηση και διοικητικό προσωπικό, έδωσαν ραντεβού στην πισίνα του Ξενία, όπου εκτός από εξαιρετικό φαγητό, η βραδιά περιείχε συζήτηση και εύθυμη διάθεση από όλους, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της ερυθρόλευκης ΠΑΕ.

 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]