Πιο φασαριόζοι... οι Ισπανοί!
- Published in Μπάσκετ
Το βολιώτικο κοινό έχει αγκαλιάσει θερμά την ελληνική εθνική ομάδα στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Εφήβων και δημιουργεί κάθε βράδυ στο κλειστό της Νέας Ιωνίας εντυπωσιακή ατμόσφαιρα. Στα υπόλοιπα παιχνίδια, ο κόσμος όμως δεν είναι αρκετός. Την πιο φασαριόζικη κερκίδα πάντως έχουν οι Ισπανοί. Στο Βόλο βρίσκονται 10-12 γονείς από τους παίκτες της “φούρια ρόχα” που δίνουν το δικό τους στίγμα... Η Ισπανία έχει παίξει δύο φορές στη Ν. Ιωνία και τρεις στην Πορταριά, έχασε το πρώτο ματς από τη Γαλλία αλλά κέρδισε τα άλλα τέσσερα. Ντυμένοι στα κόκκινα, μια κυρία με κόρνα (κάτω αριστερά στη φωτογραφία) δίνει το ρυθμό και οι υπόλοιποι γονείς ακολουθούν... φωνάζοντας ρυθμικά είτε το όνομα της χώρας τους είτε “defensa”, δηλαδή άμυνα. Δίχως αμφιβολία έχουν κερδίσει τη μάχη της κερκίδας, τόσο με την πολυπληθή παρουσία τους σε σχέση με άλλες ομάδες όσο και με τον ενθουσιασμό, τις ιαχές, τα συνθήματά τους...

