Logo
Print this page

Νίκη Β.: Το 50- 50 είναι για μας αδιαπραγμάτευτο

Ανακοίνωση για τη διαιτησία του αγώνα με τον Εθνικό Φιλιππιάδας εξέδωσε η διοίκηση της Νίκης Βόλου. Αναλυτικά: "Η διοίκηση ποδοσφαίρου της Νίκης Βόλου 1924 και ο πρόεδρός της κ. Σάκης Τζήμας θέλουν να συγχαρούν τον διαιτητή Λάμπρο Μπεκιάρη και τους βοηθούς του Γιώργο Στεφανή και Δημήτρη Τίκα, όλοι τους από τον σύνδεσμο Καρδίτσας, για τη διαιτησία τους στο παιχνίδι της περασμένης Κυριακής ανάμεσα στην ομάδα μας και τον Εθνικό Φιλιππιάδας. Το 50% - 50% είναι για μας αδιαπραγμάτευτο και αρχή μας, για το καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου..." 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]