Logo
Print this page

Eυχαριστεί τον Απόλλωνα η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου

Η διοίκηση του Ολυμπιακού Βόλου ευχρίστησε την αντίστοιχη του Απόλλωνα Σμύρνης για τη φιλοξενία. "Η ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου ευχαριστεί θερμά τη διοίκηση του Απόλλωνα Σμύρνης για την άψογη φιλοξενία της στον αγώνα της Ριζούπολης και υπόσχεται να την ανταποδώσει στη μεταξύ μας αναμέτρηση του Β' γύρου των πλέι οφ, που θα διεξαχθεί στο ΕΑΚ Βόλου" αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η βολιώτικη ομάδα.

 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]