"Εάν δεν χάσουμε στα ντέρμπι, έχουμε προβάδισμα για την 1η θέση"
Όλη η σεζόν παίζεται σε δύο ματς για τον ΓΣΑ. Αυτό είναι το μήνυμα στον Αλμυρό καθώς οι "κυανόλευκοι" που φιγουράρουν στην 1η θέση του 2ου ομίλου, στο +1 από τον Αίαντα και στο +3 από τη Δήμητρα, αγωνίζονται με…
- Published in Α' ΕΠΣΘ
- Last modified on Tuesday, 27 January 2015 11:12
