Ποινή αφαίρεσης βαθμών για τον Ελευθεριακό
Την απόφαση της για το παιχνίδι Σκόπελος-Ελευθεριακός ανακοίνωσε η ΕΠΣΘ και όπως αναμενόταν το ματς κατοχυρώθηκε στους γηπεδούχους, ενώ ποινή αφαίρεσης βαθμών επιβλήθηκε στο φιλοξενούμενο σωματείο, που δεν κατέβηκε να αγωνιστεί. Συγκεκριμένα: Η Επιτροπή Πρωταθλήματος, αφού έλαβε υπόψη το Φύλλο…
- Published in ΕΠΣΘ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
