Ξεκίνησαν τα μαθήματα της σχολής διαιτησίας
Με την παρουσία 20 υποψηφίων διαιτητών πραγματοποιήθηκε η έναρξη των μαθημάτων της νέας σχολής διαιτησίας της ΕΠΣ Θεσσαλίας. Τους υποψήφιους διαιτητές καλωσόρισε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Διαιτησίας της Ένωσης κ. Λευτέρης Τασιόπουλος, ο οποίος στον σύντομο χαιρετισμό του επισήμανε τον…
- Published in ΕΠΣΘ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
