Χωρίς ΑΕ Διμηνίου η β' φάση του Κυπέλλου Ερασιτεχνών
Δεν δήλωσε συμμετοχή η ΑΕ Διμηνίου στη β' φάση του Κυπέλλου Ερασιτεχνών και έτσι, η Μαγνησία για τρίτη συνεχόμενη χρονιά θα μείνει χωρίς εκπρόσωπο στη συγκεκριμένη διοργάνωση που είναι σαφώς υποβαθμισμένη με τις προαιρετικές δηλώσεις και το μεγάλο εξοδολόγιο. Η…
- Published in Κύπελλο ΕΠΣΘ
- Last modified on Monday, 16 March 2015 14:04
