Φωτορεπορτάζ από το Στάδιο Αλμυρού
O ΓΣ Αλμυρού δεν είχε σήμερα καλή παρουσία και ηττήθηκε δίκαια 0-2 από τον Αμπελωνιακό. Το magnesiasports βρέθηκε στο Στάδιο "Αθ. Ραγάζος" για να καλύψει την προσπάθεια των πρωταθλητών της Α' ΕΠΣΘ. Δείτε μερικά χαρακτηριστικά φωτογραφικά στιγμιότυπα από τους πρωταγωνιστές…
- Published in ΕΠΣΘ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
