Αποχωρεί έχοντας προσφέρει πολλά στην ΑΕ Διμηνίου
Ένας νεαρός παράγοντας που προσέφερε τα μέγιστα στην ΑΕ Διμηνίου με ξεχωριστό ήθος και συνέπεια, πήρε την απόφαση να αποχωρήσει από την ομάδα και το τοπικό ποδόσφαιρο. Ο λόγος για τον Κώστα Παναγιωτόπουλο, ο οποίος ανακοίνωσε την αποχώρησή του με…
- Published in Α' ΕΠΣΘ
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
