«Να φύγουν και οι δέκα… η μόνη λύση»
Όπως ανακοινώθηκε πριν από λίγο από το magnesiasports, νέα συνέντευξη Τύπου θα δοθεί για το θέμα της ΕΠΣΘ, αυτή τη φορά από τους κ.κ. Ακτσιαλή και Αγγελόπουλο. Αυτό που θα πουν οι δύο άνδρες είναι ότι η ΕΠΟ δεν κάνει…
- Published in ΕΠΣΘ
- Last modified on Friday, 19 June 2015 12:32
