O Mπίλης πήρε Σταυράκη στην Καλαμάτα
- Published in Γ' Εθνική
Το καλοκαίρι τον πήρε στη Νίκη Βόλου και τώρα στην Καλαμάτα. Ο Λεωνίδας Μπίλης εμπιστεύτηκε τον Άγγελο Σταυράκη, ο οποίος λίγες ημέρες μετά την αποχώρησή του από τους "κυανόλευκους", βρήκε τον επόμενο σταθμό της καριέρας του στη "Μαύρη Θύελλα". Μαζί του ανακοινώθηκε η απόκτηση του μέσου Ανδρέα Χατζηλιόντα.
Ο Άγγελος Σταυράκης γεννήθηκε στις 19/12/1988 και ξεκίνησε την καριέρα του από τον Εθνικό Φιλιππιάδας το 2007, όπου και έμεινε ως το 2011 (70 συμμετοχές). Στη συνέχεια συνεργάστηκε με τη Νίκη Βόλου (Γ΄ Εθνική), τον Τηληκράτη Λευκάδας (Γ΄ Εθνική), τον Ολυμπιακό Βόλου (Β΄ Εθνική), ενώ πέρυσι υπερασπίστηκε την εστία του Δωτιέα Αγιάς. Φέτος είχε 13 συμμετοχές με τη Νίκη Βόλου.
Ο Ανδρέας Χατζηλιόντας γεννήθηκε στις 27 Ιουνίου 1987 και αγωνίζονταν στην Ρόδο. Έχει φορέσει ακόμη την φανέλα των Καστοριάς, Τυρνάβου, Νίκης Βόλου, Κισσαμικού, Ιάλυσου. Τα δυο νέα αποκτήματα της Καλαμάτας βρίσκονται ήδη στην μεσσηνιακή πρωτεύουσα και την Κυριακή αναμένεται να κάνουν την πρώτη τους προπόνηση με την ομάδα.
Πηγή: sport365
