noodles volos banner

Μπατζιάκας: «Αυτοί είναι ένα τίποτα»

  • Published in ΕΠΣΘ

 

Ο Τάσος Μπατζιάκας, βγήκε στον αέρα του sportfm Μαγνησίας και όπως είπε παραμένει πρόεδρος της ΕΠΣΘ. Τόνισε ότι τα υπόλοιπα μέλη που έκαναν αναδιάρθρωση είναι ένα «τίποτα»!

«Δεν μπορούν να υποβαθμίζουν την Ένωση με αυτές τις ενέργειες, επειδή θέλουν να γίνουν πρόεδροι. Αν θέλουν να γίνουν πρόεδροι να έρθουν στις εκλογές. Εγώ είμαι ο πρόεδρος της ΕΠΣΘ. Αυτοί είναι ένα τίποτα. Τι θέατρο σκιών είναι αυτό; Τα σωματεία θέλουν εκλογές να ηρεμήσουν, να πάει η Ενωση σε ήρεμα νερά. Έχω και τα βιβλία και τις σφραγίδες και δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει εκεί μέσα και θα είμαι εγώ υπεύθυνος; Έγινε κανένα πρωτόκολλο παράδοσης; Σε ποιον να παραδώσω; Δεν ντρέπονται λίγο; Είναι ντροπή»!

 

Last modified onWednesday, 01 July 2015 10:46