Απογοητευμένοι οι παράγοντες του τοπικού ποδοσφαίρου
- Published in ΕΠΣΘ
Το καλοκαίρι στην ΕΠΣΘ είναι “καυτό” και οι παράγοντες των τοπικών ομάδων παρακολουθούν τις εξελίξεις βλέποντας ότι αύριο Τετάρτη ξεκινάει η μεταγραφική περίοδος αλλά ο κωδικός της ΕΠΣΘ παραμένει μπλοκαρισμένος στο σύστημα της ΕΠΟ. Ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια ενός νεαρού παράγοντα, που δεν έχει πολλά χρονιά στο τοπικό ποδόσφαιρο, και απηχούν τις απόψεις πολλών ανθρώπων που αγαπούν τον ερασιτεχνικό αθλητισμό και δηλώνουν απογοητευμένοι από τις τελευταίες εξελίξεις.
Χαρακτηριστικά είπε στο magnesiasports: “ Η κατάσταση στην ΕΠΣΘ με έχει απογοητεύσει πολύ. Αναρωτιέμαι εάν αξίζει να ασχολούμαι με το τοπικό ποδόσφαιρο. Προσωπικά μπήκα στο χώρο τα τελευταία χρόνια από διοικητικό πόστο με στόχο να βοηθήσω την ομάδα που αγαπώ για να χτίσει κάτι καινούργιο, να προσφέρουμε ώστε τα νεαρά παιδιά να έρθουν στο γήπεδο. Και πιστεύω ότι έχουμε κάνει πολύ θετικά βήματα. Ωστόσο, αυτή η κατάσταση στην Ένωση είναι αποτρεπτική για οποιονδήποτε να ασχοληθεί. Αντί να ασχολούνται με το πώς θα βελτιώσουν τις συνθήκες άθλησης, τα γήπεδα, τις υποδομές, τα πρωταθλήματα, κοιτάνε πως θα μείνουν κολλημένοι στις καρέκλες, πώς θα εξυπηρετήσουν τα δικά τους συμφέροντα εις βάρος πάντα των σωματείων. Γιατί οι ομάδες δεν ρωτήθηκαν όταν η διοίκηση της ΕΠΣΘ τις έβαλε σε όλη αυτή την περιπέτεια με τον αποκλεισμό από την ΕΠΟ και μάλιστα από συμβούλους που οι περισσότεροι δεν έχουν διοικήσει συλλόγους ούτε έχουν ματώσει οικονομικά. Και το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε πότε θα λήξει όλη αυτή η παρωδία που ζούμε, χωρίς να ξέρουμε εάν θα γίνουν πρωταθλήματα”.
