Εύλογα ερωτήματα για την παραίτηση Κουτσουνίδη λίγες ώρες πριν το δ.σ.
- Published in ΕΠΣΘ
Η παραίτηση του Γιώργου Κουτσουνίδη που γνωστοποιήθηκε σήμερα το πρωί, λίγες ώρες πριν το προγραμματισμένο για το βράδυ διοικητικό συμβούλιο (που μετέθεσε ο κ. Μπατζιάκας) προκαλεί απορία. Ο σύμβουλος του δ.σ. της ΕΠΣΘ επικαλέστηκε ότι δεν υπάρχει ενότητα στην ΕΠΣΘ και οι συνεχείς αντιπαραθέσεις δεν τον βρίσκουν σύμφωνο καθώς οδήγησαν το μαγνησιώτικο ποδόσφαιρο στην αβεβαιότητα.
Η εύλογη ερώτηση είναι γιατί παραιτήθηκε σήμερα ο κ. Κουτσουνίδης και όχι τις προηγούμενες ημέρες όταν συμπαρατάχθηκε με την πλευρά των επτά συμβούλων. Άλλωστε σήμερα δεν άλλαξε κάτι. Και απάντηση δεν έδωσε... ενώ ο ίδιος είναι ένας από τους υπεύθυνους για την αβεβαιότητα στο ποδόσφαιρο του νομού και τις αρνητικές εξελίξεις καθώς υπέγραψε -όπως όλοι οι σύμβουλοι του δ.σ. εκτός του Αντώνη Ακτσιαλή- την αρχική προσφυγή της Ένωσης κατά της ΕΠΟ στα πολιτικά δικαστήρια.
Μέχρι το βραδινό διοικητικό συμβούλιο, που ο κ. Πάσχος επιμένει ότι θα γίνει κανονικά, μένει να δούμε εάν θα έχουμε κι άλλη παραίτηση καθώς ασκούνται πιέσεις... Γιατί αυτή τη στιγμή οι συσχετισμοί άλλαξαν και η ομάδα των επτά έγινε ομάδα των έξι. Έχουν και πάλι όμως την πλειοψηφία στο ενδεκαμελές συμβούλιο αλλά οριακή.