"Να απαλλαγεί η ΕΠΣΘ από όλους αυτούς που διαμόρφωσαν την άσχημη κατάσταση"
- Published in ΕΠΣΘ
Oι Αντώνης Ακτσιαλής, Σπύρος Αγγελόπουλος εξέδωσαν σήμερα ανακοίνωση στην οποία καλούν τα σωματεία να πράξουν το σωστό ώστε η νέα ημέρα της ΕΠΣΘ να τη βρει απαλλαγμένη από όλους αυτούς που διαμόρφωσαν την άσχημη κατάσταση. Συγκεκριμένα, στη δήλωση αναφέρονται τα εξής: "Τα “πλέι οφ” για την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Θεσσαλίας είναι 0-2 και βαδίζουμε ολοταχώς για το 0-3... Διαβάζουμε άρθρα από τους επτά όψιμους επικριτές των επιλογών Μπατζιάκα για το τι ισχύει σε περίπτωση που τα σωματεία κινηθούν κατά της ΕΠΟ και ποια άρθρα του καταστατικού αντίκεινται σε αυτές τις ενέργειες. Καλούμε τα σωματεία να πράξουν το σωστό, έτσι ακριβώς όπως το όρισε ο πρόεδρος της ΕΠΟ κ. Γκιρτζίκης με χθεσινή του δήλωση. Θεωρούμε ότι το δίκαιο το έχουν αυτοί που διατύπωσαν σταθερή θέση κι άποψη και με μεγάλη προσοχή προγραμματίζουν τις κινήσεις τους ώστε να μην θίγονται τρίτοι που στην προκειμένη περίπτωση είναι τα ερασιτεχνικά σωματεία της Μαγνησίας, οι Μάγνητες ποδοσφαιριστές, προπονητές, διαιτητές. Άλλωστε, οι απόψεις μας αυτές προϊόντος του χρόνου δικαιώνονται... σε αντίθεση με επιλογές άλλων που ήρθαν στις θέσεις μας αφού πρώτα όμως κινήθηκαν κατά της Ομοσπονδίας. Συνιστούμε μεγάλη προσοχή ώστε η νέα ημέρα για την Ένωσή μας να την βρει απαλλαγμένη από όλους αυτούς, θεσμικούς κι εξωθεσμικούς παράγοντες, που διαμόρφωσαν αυτή την άσχημη κατάσταση ώστε η ΕΠΟ να μας δει με άλλο μάτι και να βγάλει την ΕΠΣΘ από το αδιέξοδο και την καραντίνα...".