Πραγματοποιήθηκε η πρώτη συγκέντρωση της Ένωσης Λεχωνίων-Νηλέας
- Published in ΕΠΣΘ
Πραγματοποιήθηκε η πρώτη συγκέντρωση των ποδοσφαιριστών που προτίθενται να αγωνιστούν στην ομάδα της ένωσης Λεχωνίων-Νηλέας.
Πρόκειται για ένα μίγμα παικτών (παλαιών και νέων) που εκδήλωσαν την επιθυμία τους να συνδράμουν στην προσπάθεια που εκδηλώνεται από τα μέλη του συλλόγου για την επανασύσταση της ομάδος. Στην πρώτη συγκέντρωση το Δ.Σ. ανέλυσε τους στόχους , που είναι η στελέχωση της με έμψυχο δυναμικό από την περιοχή, η καθαρά ερασιτεχνική της μορφή καθώς και η αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των νέων. Σε συνέχεια των προαναφερθέντων θα δημιουργηθεί ακαδημία παίδων ηλικίας 6-14 ετών με στόχο την ενδυνάμωση του συλλόγου με γηγενείς παίκτες. Την προπόνηση της ομάδας καθώς και των ακαδημιών θα αναλάβει ο πολλά υποσχόμενος και γνώστης του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου(πτυχιούχος ΤΕΦΦΑ) με πολυετή εμπειρία στους αγωνιστικούς χώρους Φάλκος Στάθης.
Τέλος τονίσθηκε ότι θα συνεχισθούν οι προσπάθειες για στελέχωση της ομάδας με παίκτες ώστε να υπάρξει ένα σύνολο ικανοποιητικών παικτών για την κάλυψη όλων των θέσεων.