Με επιτυχία η τελετή λήξης του πρωταθλήματος Ακαδημιών
- Published in ΕΠΣΘ
Χθες Κυριακή 7/6 στο συνεδριακό χώρο της Ιεράς Μητρόπολης Δημητριάδος πραγματοποιήθηκε η γιορτή του πρωταθλήματος Ακαδημιών με τις βραβεύσεις των ομάδων για την περίοδο 2014-2015. Σε μία κατάμεστη αίθουσα από παιδιά, γονείς και παράγοντες του τοπικού ποδοσφαίρου, έγινε η τελετή λήξης του πρωταθλήματος, η οποία για πρώτη φορά διεξήχθη με αυτό τον τρόπο και η επιτυχία της δείχνει να καθιερώνεται και να εξελίσσεται σε μία πραγματική γιορτή.
Την παρουσίαση της εκδήλωσης ανέλαβε το μέλος της Επιτροπής Αργύρης Μουτσινάς και την επιμέλεια της είχε το άλλο μέλος Αντώνης Δαλούκας. Στην αρχή της γιορτής παρουσιάστηκε ένα ισπανικό ντοκυμαντέρ μικρής διάρκειας για τις αξίες και τη χαρά που προσφέρει το ποδόσφαιρο, το οποίο καταχειροκροτήθηκε και συγκίνησε πολλούς. Το λόγο πήρε ο Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος ο οποίος αναφέρθηκε στην σημασία των Ακαδημιών και το ρόλο τους, ενώ στη συνέχεια ο Πρόεδρος της ΕΠΣΘ Αναστάσιος Μπατζιάκας ευχαρίστησε όλους για την ομαλή διεξαγωγή των αγώνων και ανέλυσε σύντομα την ευθύνη της Ένωσης απέναντι στα μικρά παιδιά και τους γονείς τους. Στη συνέχεια ο Πρόεδρος της Επιτροπής Ακαδημιών της ΕΠΣΘ Γιώργος Κουτσουνίδης χαιρέτησε την εκδήλωση.
πηγή epsthessalias.gr