Φιλανθρωπικό τουρνουά ποδοσφαίρου από τον ΑΣ Ιωλκός
- Published in ΕΠΣΘ
Ο Α.Σ. ΙΩΛΚΟΣ διοργανώνει ποδοσφαιρικό τουρνουά στις 11.00 το πρωί της Κυριακής 24 Μαΐου στο γήπεδο της Νεάπολης. Στο τουρνουά, εκτός του Α.Σ Ιωλκός, θα συμμετάσχουν οι ομάδες της Δάφνης και του Μαγνησιακού.
Σκοπός της εκδήλωσης είναι η οικονομική ενίσχυση της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας και Αποκατάστασης Αναπήρων Προσώπων -ΕΛΕΠΑΠ Βόλου.
Στην εκδήλωση αυτή ο Α.Σ. Ιωλκός θα τιμήσει δυο φίλους της ομάδας, που διετέλεσαν και μέλη του Δ.Σ. για πολλά χρόνια, αλλά κυρίως βοήθησαν σημαντικά στην επιβίωση του συλλόγου τα τελευταία χρόνια μέχρι και την ύστατη στιγμή της ζωής τους, τον Γιώργο Αντάμη και τον Στέλιο Αδραχτά.
Το φίλαθλο κοινό της Μαγνησίας που έχει δείξει την ευαισθησία του σε αρκετές ανάλογες πρωτοβουλίες, καλό θα ήταν για ακόμη μία φορά να συνεισφέρει και να ενισχύσει τον «κουμπαρά» της ΕΛΕΠΑΠ που θα βρίσκεται στο γήπεδο στον αγώνα της Κυριακής.