Logo
Print this page

To φωτορεπορτάζ από τον Αλμυρό

Πρώτος βαθμός χθες για τον ΓΣ Αλμυρού στο πρωτάθλημα πρωταθλητριών ΕΠΣ, με αντίπαλο τον Ατρόμητο Παλαμά στο τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι για τη φετινή σεζόν όσον αφορά στους "κυανόλευκους". Το magnesiasports έδωσε το "παρών" και σας μεταφέρει το φωτορεπορτάζ της αναμέτρησης.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]