Δεν έγινε το δ.σ. της ΕΠΣΘ λόγω μη απαρτίας
- Published in ΕΠΣΘ
Δεν έγινε το διοικητικό συμβούλιο της ΕΠΣΘ που συγκλήθηκε για σήμερα το απόγευμα. Ή μάλλον καλύτερα δεν υπήρχε απαρτία. Σύμφωνα με πληροφορίες του magnesiasports, επρόκειτο να συζητηθεί εκ νέου το θέμα καταγγελίας της διοίκησης της ΕΠΟ για διορισμό προσωρινής διοίκησης, αλλά το "παρών" στο δ.σ. της Ένωσης έδωσαν μόνο τέσσερα μέλη του. Έτσι, η συζήτηση πήρε ...αναβολή για το μέλλον.