Logo
Print this page

Δεν έγινε το δ.σ. της ΕΠΣΘ λόγω μη απαρτίας

Δεν έγινε το διοικητικό συμβούλιο της ΕΠΣΘ που συγκλήθηκε για σήμερα το απόγευμα. Ή μάλλον καλύτερα δεν υπήρχε απαρτία. Σύμφωνα με πληροφορίες του magnesiasports, επρόκειτο να συζητηθεί εκ νέου το θέμα καταγγελίας της διοίκησης της ΕΠΟ για διορισμό προσωρινής διοίκησης, αλλά το "παρών" στο δ.σ. της Ένωσης έδωσαν μόνο τέσσερα μέλη του. Έτσι, η συζήτηση πήρε ...αναβολή για το μέλλον.

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]