Παραιτήθηκε ο Σπ. Αγγελόπουλος από το δ.σ. της ΕΠΣΘ
- Published in ΕΠΣΘ
Με μια λιτή επιστολή προς το ΔΣ της ΕΠΣΘ που έγραφε "από λήψεως της παρούσης παρακαλώ να δεχθείτε την παραίτησή μου από μέλος του ΔΣ της ΕΠΣΘ", παραιτήθηκε χθες ο Σπύρος Αγγελόπουλος από το συμβούλιο της Ένωσης, νοιώθοντας ότι δεν μπορούσε να προσφέρει πλέον άλλο τις υπηρεσίες του για το τοπικό ποδόσφαιρτο μετά τις εξελίξεις του τελευταίου διαστήματος και την αλλαγή ισορροπιών και σχέσεων στην Ένωση. Αντικαταστάτης του θα είναι ο Γιάννης Μαυροκέφαλος από το Βελεστίνο που ήταν το πρώτο αναπληρωματικό μέλος.