Συγχαρητήρια από τη Νίκη Βόλου
- Published in ΕΠΣΘ
Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης των πρωταθλημάτων ΕΠΣ Θεσσαλίας, η Νίκη Βόλου "συγχαίρει τις πρωταθλήτριες στους δύο ομίλους, Α.Ε. Διμηνίου και Γ.Σ. Αλμυρού για την κατάκτηση της πρώτης θέσης. Εύχεται μέσα από τη διαδικασία των μπαράζ να επικρατήσει ο ικανότερος, που στη συνέχεια θα εκπροσωπήσει το ποδόσφαιρο της Μαγνησίας στα περιφερειακά playoff για άνοδο στη Γ' Εθνική. Συγχαίρουμε τις ομάδες της Σκοπέλου, του Απόλλωνα Καναλίων, της Δάφνης και του Πηλέα για την άνοδο που πέτυχαν από την Β' στην Α' Ερασιτεχνική κατηγορία" όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της επιτροπής ποδοσφαίρου της Νίκης Βόλου.
