"Έκλεισε" τον Φινλανδό μέσο Λοντ ο Παναθηναϊκός
- Published in Superleague
Τον άνθρωπό του για τον χώρο του κέντρου βρήκε ο Παναθηναϊκός! Οι πράσινοι... χτύπησαν στην Σκανδιναβία κι έχουν συμφωνήσει με την Ελσίνκι -ήδη έχουν ανταλλάξει τα σχετικά έγγραφα- για την απόκτηση του Ρόμπιν Λοντ, ενώ ουσιαστικά απομένουν τα τυπικά για να ντυθεί και επίσημα ο παίκτης στα πράσινα (κι ενώ έχει ήδη αποκτηθεί ο Νίκος Καλτσάς). Πρόκειται για τον 22χρονο Φινλανδό μέσο, ο οποίος είναι «box to box» και έρχεται για να αποτελέσει τον νέο... οργανωτή στο παιχνίδι του τριφυλλιού.
Οι άνθρωποι του συλλόγου κατέληξαν στο συγκεκριμένο ποδοσφαιριστή, μετά από στενό «μαρκάρισμα» του Λεωνίδα Βόκολου κι ενώ η εισήγηση των Γιάννη Αναστασίου και Τάκη Φύσσα ήταν πέρα για πέρα θετική, αφού τον πιστεύουν πάρα πολύ! Ο Λοντ δεσμεύεται με συμβόλαιο στην πρωταθλήτρια της χώρας του ως το τέλος του 2015 -κάτι που σημαίνει πως ο Παναθηναϊκός θα προσφέρει ένα μικρό οικονομικό αντίτιμο- και αναμένεται την ερχόμενη Τετάρτη (13/5) στην Ελλάδα για να ολοκληρώσει τη μεταγραφή. Αφότου επιστρέψει στην πατρίδα του, θα γυρίσει στη χώρα μας στις 25 του μήνα για να εγκατασταθεί μόνιμα και να ενσωματωθεί στους πράσινους.
Ο 22χρονος άσος προέρχεται από δύο γεμάτες χρονιές στην Ελσίνκι, έχοντας τόσο πέρσι, όσο και πρόπερσι από 28 συμμετοχές. Δείγμα των δυνατοτήτων του, αλλά και της ευχέρειάς του στο επιθετικό κομμάτι είναι το γεγονός πως την περσινή χρονιά σημείωσε 6 τέρματα στην φινλανδική λίγκα, ενώ το 2013, 7. Οι συστάσεις που συνοδεύουν τον Λοντ είναι εντυπωσιακές, καθώς θεωρείται το next best thing της Φινλανδίας (στον χώρο του κέντρου). Πέραν τούτου, έχει ήδη αποκτήσει εμπειρία σε επίπεδο Europa League και προκριματικών Champions League, πέρσι αναδείχθηκε κορυφαίος μέσος του πρωταθλήματος στη χώρα του, ενώ φυσικά είναι διεθνής και σε επίπεδο Ανδρών.
sportfm.gr