Διπλό για τα Χανιά
- Published in Football League
Σε ένα κάκιστο παιχνίδι τα Χανιά κέρδισαν εκτός έδρας στο Ρέθυμνο την Επισκοπή με 1-0. Το παιχνίδι ήταν κακό και είχε ελάχιστες φάσεις. Οι δύο ομάδες στο πρώτο ημίχρονο κακοποίησαν τον ποδόσφαιρο. Καμιά ευκαιρία στις εστίες, με αποτέλεσμα, οι τερματοφύλακες να είναι θεατές του αγώνα. Παιχνίδι κέντρου, με αλλεπάλληλα λάθη, από τους ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων.
Το δεύτερο ημίχρονο ήταν αρκετά καλύτερο. Οι δύο ομάδες, μπήκαν με όρεξη στον αγωνιστικό χώρο και «ξύπνησαν» όσους βρέθηκαν στο γήπεδο του Γάλλου. Η Επισκοπή εμφανίστηκε καλύτερη στα πρώτα λεπτά με τον Δρακάκη, στο 48 να χάνει ανεπανάληπτη ευκαιρία. Βρέθηκε σε θέση τετ τα τετ, αλλά τον κέρδισε ο Σικαλιάς.
Ο Μαραθιανός, στο 80’’αφησε την ομάδα του με δέκα παίκτες, καθώς δέχθηκε δεύτερη κίτρινη κάρτα. Είναι το τρίτο φετινό παιχνίδι που άφησε την ομάδα με δέκα παίκτες.
Η λύτρωση για τα Χανιά ήρθε στο 83'. Ο Μαρτσάκης, με υπέροχη προσωπική ενέργεια, μπήκε στην περιοχή, άδειασε όλη την αντίπαλη άμυνα και με πλασέ έκανε το 1-0.
Στις καθυστερήσεις του αγώνα, οι γηπεδούχοι, απείλησαν με ισοφάριση, Εξαιρετικό φάουλ του Δελήμπαση και εξαιρετική επέμβαση του Σικαλιά, που έδωσε την εστία του.
Οι συνθέσεις:
Επισκοπή: Γουναρίδης, Μανουσάκης, Βουρβαχάκης, Μποτωνάκης, Λάμπρου, Μαραθιανός, Βιτώρος (60' Βιγιαφάνε), Δελήμπασης, Ράντοβιτς (46' Δρακάκης), Δουμάνης, Νικόλτσης.
Α.Ο.Χανιά: Σικαλιάς, Παγώνης, Γκότοβος, Μανωλάς, Κοντέων, Σιλιγαρδάκης, Γκούμας(63' Μαρτσάκης), Οικονομόπουλος (69' Ευαγγέλου), Πάγκαλος, Καραγιάννης, Κρητικός (85' Εσόνο).
