To ψήφισμα της ΠΑΕ για το θάνατο του Γ. Πασχαλίδη
Στο άκουσμα του θανάτου του Γιώργου Πασχαλίδη, το διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου συνεδρίασε εκτάκτως σήμερα Πέμπτη 19 Νοεμβρίου και σε ένδειξη πένθους και ελαχίστου φόρου τιμής, ομόφωνα αποφάσισε την έκδοση του παρόντος ψηφίσματος ως ακολούθως:1. Να εκφράσει προς…
- Published in Football League
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
