Αποκάλυψε νέο τριετές συμβόλαιο με Ολυμπιακό ο Ελαμπντελαουί
Σε αποκαλύψεις αναφορικά με τη συνεργασία του με τον Ολυμπιακό προχώρησε την Τετάρτη (4/10) ο Ομάρ Ελαμπντελαουί. Μιλώντας σε Μέσο της Νορβηγίας, ο 25χρονος δεξιός οπισθοφύλακας δήλωσε ότι υπέγραψε νέο συμβόλαιο με τους Πειραιώτες μέχρι το καλοκαίρι του 2021. «Υπέγραψα τριετές συμβόλαιο.…
- Published in Superleague
- Last modified on Thursday, 05 October 2017 02:01
