Φάτσης: "Να εκμεταλλευτεί ότι είναι σε καλύτερη κατάσταση η Νίκη"
Το ντέρμπι της Κυριακής ανάμεσα στη Νίκη Β. και τον Ολυμπιακό Β., αλλά και τη Γ.Σ. του συλλόγου την επόμενη Τετάρτη σχολίασε ο πρόεδρος της Ερασιτεχνικής Νίκης, Στέργιος Φάτσης, μιλώντας στον Βόλος 9.86. Ο κ. Φάτσης έκανε λόγο για μη…
- Published in Γ' Εθνική
- Last modified on Monday, 30 November -0001 01:34
