"Σκότωσε" και τον Ολυμπιακό Β. ο Αλμυρός, 1-0 με Φλίγκο
Ο Γ.Σ. Αλμυρού μετά τη Νίκη "σκότωσε" και τη δεύτερη μεγάλη ομάδα του Βόλου, τον Ολυμπιακό, με 1-0 στην έδρα του σ' ένα ντέρμπι του Νομού Μαγνησίας, που όμως δε συγκέντρωσε τον κόσμο που αναμενόταν στις εξέδρες του σταδίου Αθ.…
- Published in Γ' Εθνική
- Last modified on Sunday, 17 December 2017 19:16
