Παραιτήθηκε ο Στέργιος Φάτσης
- Published in Γ' Εθνική
Δεν έμεινε πολύ στη θέση του προέδρου ο Στέργιος Φάτσης, καθώς παραιτήθηκε από το αξίωμά του και τη θέση του μέλους του διοικητικού συμβουλίου. Στη δήλωσή του κάνει λόγο για προσωπική απόφαση.
Αναλυτικά ανέφερε: "Σεβόμενος πρώτα από όλα την οικογένεια μου, την επαγγελματική μου σταδιοδρομία στην πόλη αυτή, την κοινωνία της Ν. Ιωνίας όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα, τις ρίζες των προγόνων μου καθώς και την ιστορία της Νίκης Βόλου που είχα την τιμή να υπηρετήσω από το υψηλότερο αξίωμα για 4 μήνες, δηλώνω την παραίτηση μου από Πρόεδρος της Ερασιτεχνικής Νίκης και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου. Η απόφαση είναι προσωπική με όλο το αίσθημα ευθύνης και δεν έχει να κάνει με επιρροές άλλων προσώπων και καταστάσεων".
Last modified onFriday, 22 July 2016 18:20