Logo
Print this page

Το πρώτο διαρκείας στα νέα γραφεία της Νίκης στον κ. Ν. Σαμαρά

 Ξεκίνησε από σήμερα Τετάρτη στις 12.00 στα νέα γραφεία της ποδοσφαιρικής Νίκης στην παραλία η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας. Οι κ.κ. Αχιλλέας Τζαλάκας και Μιχάλης Χατζηδημητρίου, μέλη της Δ.Ε., υποδέχονται τους φίλους της ομάδας, που θέλουν να εξασφαλίσουν θέση για όλη τη χρονιά στο Π. Μαγουλάς.

Ο πρώτος φίλος της Νίκης, που βρέθηκε στα γραφεία της οδού Αργοναυτών και αγόρασε το διαρκείας του ήταν ο κ. Νίκος Σαμαράς, που τόνισε στο magnesiasports: «Δεν το σκέφτηκα ούτε στιγμή ότι και φέτος θα αγοράσω εισιτήριο διαρκείας. Το κάνω τουλάχιστον είκοσι συνεχόμενα χρόνια και στηρίζω όλους τους προέδρους και τώρα τον κ. Τζήμα, στο πλάνο του οποίου πιστεύω. Είναι μεγάλη μου τιμή που πήρα το πρώτο διαρκείας στα καινούργια γραφεία της Νίκης».

 1samaras

 Το μέλος της Δ.Ε. κ. Μιχάλης Χατζηδημητρίου (έφορος γηπέδων) μαζί με τον κ. Νίκο Σαμαρά

Χρ. Θαν.

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright Magnesiasports.gr - All Rights Reserved | Created by Tourix
Επικοινωνία: [email protected]