Περιμένουν ευχάριστα για Πανθεσσαλικό στον Ολυμπιακό Β.
- Published in Γ' Εθνική
Προπόνηση στο γήπεδο της Άλλης Μεριάς πραγματοποίησε την Τρίτη ο Ολυμπιακός Βόλου. Ο Παναγιώτης Τζαναβάρας και οι συνεργάτες του ασχολήθηκαν εκτός από τη φυσική κατάσταση των παικτών, και με τη βελτίωση της τεχνικής τους αλλά και την τακτική. Αυτό που περιμένουν άπαντες στο ποδοσφαιρικό τμήμα είναι να έρθουν ευχάριστα νέα από τη αυριανή συνάντηση στην Αθήνα των ανθρώπων της ομάδας για το Πανθεσσαλικό.
Ελπίδα είναι να καταστεί εφικτή μία συμφωνία, που θα επιτρέπει τη χρήση του Σταδίου και όλων των χώρων, ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτα η προετοιμασία, αφού το γήπεδο της Άλλης Μεριάς αποτελεί μία προσωρινή λύση και δε βρίσκεται στην καλύτερη κατάσταση.
Θυμίζουμε ότι την Τετάρτη έχουν κληθεί από την ΕΤΑΔ σε συνεδρίαση τον Ολυμπιακό Βόλου μαζί με τη Νίκη, ώστε να συζητηθούν οι αιτήσεις των δύο ομάδων για τη χρήση του Πανθεσσαλικού Σταδίου. Η ίδια η Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου έχει ορίσει ως τιμή εκκίνησης για την ανάδειξη πλειοδότη τα 1800 ευρώ προ ΦΠΑ, παρέχοντας το κεντρικό γήπεδο και το βοηθητικό, μαζί με τα αποδυτήρια, την αίθουσα Τύπου, τα εκδοτήρια εισιτηρίων, το ιατρείο, τα δημοσιογραφικά θεωρεία κ.α., ενώ στα 1800 ευρώ δεν περιλαμβάνεται η κατανάλωση ρεύματος σε αγώνες. Παράλληλα, η ΕΤΑΔ κάνει σαφές ότι η χρήση των χώρων θα γίνει μόνο για αθλητικούς σκοπούς.