noodles volos banner

Ευχαρίστησε τον Πιερικό ο Β. Δαδάκος

Στη Νίκη ανήκει εδώ και μια βδομάδα ο Βαγγέλης Δαδάκος, αλλά, αισθανόμενος την ανάγκη να ευχαριστήσει τον Πιερικό, με τον οποίο αγωνίστηκε την περσινή σεζόν, έκανε την ακόλουθη δήλωση στο pierikosnews.blogspot.gr:

«Αισθάνομαι την ανάγκη με τη σειρά μου να ευχαριστήσω το διοικητικό συμβούλιο του Πιερικού και ιδιαίτερα τον πρόεδρό του, Γιώτη Αθανασιάδη, το προπονητικό τιμ και όλον τον φίλαθλο κόσμο. Νιώθω περήφανος που αγωνίστηκα φορώντας τη φανέλα του Πιερικού και η επιστροφή μου ας βρει την ομάδα σε ανοδική τροχιά»