«Με τον κόσμο της Νίκης, πάω σε οποιαδήποτε μάχη»
- Published in Γ' Εθνική
Στο τέλος της συνέντευξης που έδωσε ο Λεωνίδας Μπίλης στο Blue Star του ζητήθηκε να στείλει ένα μήνυμα στον κόσμο της Νίκης κι αυτό ήταν:
«Πάντα τη λύση τη δίνουν οι οπαδοί της Νίκης και δείχνουν τον δρόμο. Φέτος έγινε μία Γ.Σ και ο κόσμος έδειξε προς τα πού πρέπει να βαδίσει ο σύλλογος. Με τα διαρκείας ο κόσμος θα δείξει ότι αυτή η ομάδα δεν πεθαίνει ποτέ. Μ’ αυτόν κόσμο πίσω μου, δε φοβάμαι να πάω σε οποιαδήποτε μάχη. Αυτά που πρεσβεύει η Νίκη είναι γιγαντιαία. Είχαμε μία επικοινωνία με τη νέα διοίκηση του Blue Club kai τους ευχαριστώ γιατί είπαν πράγματα που με αγγίζουν, ότι θέλουμε μία ομάδα που να είναι αξιόπιστη και να μη έρθει το πρωτάθλημα δεν πειράζει. Αυτό είναι συγκλονιστικό να το ακούς από τους πιο θερμούς οπαδούς σου. Αν έχουμε τον κόσμο μας κι αν είμαστε όλοι μαζί μονοιασμένοι δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα. Οι οπαδοί μας δίνουν τη δύναμη να σηκωθούμε και να βαδίσουμε μπροστά. Ανυπομονούμε για την έναρξη των αγωνιστικών υποχρεώσεων. Είμαστε Νίκη».
